21 October 2010

Have a seat

I love chairs. 
Ask my lovely husband. 
I have several projects  or sometimes works in progress  ( that one may wonder when this will actually be done with...).


So today  is  a quick  post to share those two FINISHED projects made by talented designers.
I love The One day chair project.
I love the one hundred chairs in one hundred days project.




J'aime les chaises. 
Notre garage peut l'attester... ainsi que mon gentil mari!) 
J'ai toujours plein de projets pour re-cycler, transformer de vieilles chaises trouvees en vide-grenier, chez Emmaus ou trouvees sur le trottoir. Ceartaines trouvent le chemin de notre maison et d'auutres celui de mes e-shops
Mais aujourd'hui, je voulais simplement partager ces deux sites de designers que je trouve vraiment astucieux et elegant.



No comments:

Post a Comment